Ostatu Major; Mestr; Maestro
Nombre de messages : 6623 Age : 58 Localisation : Lutetia Parisiorum Date d'inscription : 09/04/2007
| Sujet: Re: A liù el loér hag er stéred Lun 7 Sep 2020 - 18:14 | |
| - Citation :
- Un dra e hous hoah ancoeheit ar me lorh in aod : me malle, hac e zo tost d'er pont. Mar
plijei get unan benac dohoh monet d'er hlah ? ankounac'haat udb war e lerc'h = oublier qch D'aucuns considèrent l'emploi du verbe ankounac'haat comme fautif dans ce contexte. Je cite : - Citation :
- Oublier ne se traduit pas par ankounac’haat, ankouaat ou disoñjal s’il est question d’un objet.
Ø Ankouaet em eus kemer ma mantell, mais Ø Chomet eo ma mantell war ma lerc’h er fest-noz.
source : http://www.kervarker.org/tmp/NEVEZVREZHONEGERIEN.htm Il n'est cependant pas rare d'entendre cela en breton populaire : - Citation :
- N'es ket d'ankouaad da ostilhou, heñ ! : N'oublie pas tes outils, hein ! (Skrigneg)
Source : Dictionnaire du Centre-Bretagne - Citation :
- N'ankouei ket da sac'h ah(e), heñ ! Me zo 'hond da lak anaoñ ba-kreis an abati ! Set' ar mo(d)-s(e) 'o ka'et sur ! : Tu n'oublieras pas ton sac là, hein ! Je vais le mettre dans le passage ! Comme ça tu le trouveras à coup sûr ! (Brennilis)
Dictionnaire du Centre-Bretagne - Citation :
- Gwir e oa avat, en deiz-se, gant ar bres da vont da gerc'hat Cécile, em boa ankouaet ma mouchouar godell ha se zo kaoz e oa lous ma fri
in Me meus graet ur fortun vat - Maria Prat à côté de - Citation :
- Chomet é an alc'hwïou war ma lerc'h : J'ai oublié mes clefs (Plouïe)
Dictionnaire du Centre-Bretagne | |
|